Zdalne wsparcie techniczne

Używane przez nas oprogramowanie do pomocy zdalnej przez internet to Screenconnect, komercyjne rozwiązanie firmy ScreenConnect Software.  Pozwala nam w bezpieczny sposób uzyskać dostęp do komputerów naszych klientów.. Wszystkie dane wymieniane pomiędzy komputerem klienta a osoby oferującej wsparcie techniczne są w pełni szyfrowane. Obejmuje to informacje z ekranu, przekazywane pliki, wybór znaków na klawiaturze, jak i teksty wiadomości. W tym celu jest wykorzystywany 256 bitowy algorytm AES, podobny do tych wykorzystywanych przez banki i rządowe instytucje.

 

Podstawowym warunkiem udzielenia przez nas pomocy zdalnej jest oczywiście sprawne łącze internetowe.

 

Zezwolenie na dostęp do swoich komputerów , gdzie ktoś z zewnątrz przejmuje nad nimi kontrolę, może budzić niepokój. Biorąc to pod uwagę, nasze zdalne sesje są w pełni jawne i to klient kontroluje ich początek i zakończenie, więc nie ma się czego obawiać. Ponadto:

  • ustanowienie zdalnej sesji następuje tylko w przypadku akceptacji połączenia przez klienta

  • klient może w każdym momencie zakończyć sesję

  • brak wymaganych wcześniejszych instalacji oprogramowania

  • korzystanie z naszej zdalnej pomocy nie pozostawia żadnych oznak ingerencji w system klienta

/zdalne-wsparcie-techniczne.html